【♥】ALISHEL LEE

【♥】 My Word

2010年12月22日星期三

Predestination




12/11的早晨1塊PANCEKE的開始 地點:台灣
11 Dec Morning a Piece of PANCEKE Start Location:Taiwan

我們依靠着緣分 在彼此的生命中出現
時間的不留情 或許我們都 成為 彼此的 過客

We Rely On The Fate, In Each Other's Lives Appear
Time Not Spare,Perhaps We All Will Become One Of The Passenger


那天天氣很冷 你的出現 我知道 我們不應該只是擦肩而過

That Day Was Very Cold, Your Appearance I Know We Should Not Pass By

最後的晚餐 彼此 生命走到這一刻 所分享得
我記住了

Last Supper, Each Other Life Went To This Moment,We Share It
I Will Remember

你的擁抱和吻 足已經讓你在我生命中不是過客 而是特別得

You Hug and Kiss, Already Make You In My Life Is Not A Passenger.
Is Particularly,Thank You ABT

 

6 条评论:

  1. harlo,呵呵,照片在朋友那里,他还没给我呢。


    有机会的话见见你也挺好的。=)

    回复删除
  2. 相遇自是有缘,懂得珍惜就有天长地久!

    回复删除
  3. reply 四月 :我也希望有機會個你見個面^^呵呵.

    reply 啊卡正传 :我們在偶然的機會下認識,他是BOSTON人.他現在回國了^^我想我們應該會很長一段時間不能見面.

    reply 诗艳 :懂的珍惜就有天長地久!我喜歡.我們要好好珍惜每一個人哦!!


    謝謝大家的留言,大家要堅強點!

    回复删除
  4. You have nice blog there, will come back again in future.

    回复删除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...